Michaela Chramostová
zapsaná v živnostenském rejstříku u Úřadu městské části Praha 11
IČ: 09660526
DIČ: CZ685774696
Telefon: 601 388 469
E-mail: misa@in-gen.cz
Pro poskytování digitálního obsahu a digitálních služeb prostřednictvím webových stránek na adrese www.in-gen.cz (dále jen „Podmínky“).
Tyto Podmínky blíže upravují náš smluvní vztah založený na základě Smlouvy. Uzavřením Smlouvy souhlasíte s tím, že jste vázáni těmito Podmínkami.
Tyto Podmínky se vztahují na všechny Klienty a ostatní, kteří mají k Digitálnímu obsahu přístup.
Uzavřením Smlouvy se tyto Podmínky včetně URL odkazů stanou z právního hlediska úplnou dohodou mezi Vámi jako Klientem a mnou.
Pokud s jakoukoliv částí Podmínek nesouhlasíte, pak nemůžete Digitální obsah využít.
To nejdůležitější z Podmínek:
1. Způsob platby si můžete vybrat během objednávkového procesu.
2. Stisknutím tlačítka „KOUPIT“ se závazně přihlašujete k účasti na webináři nebo školení a/nebo se mnou uzavíráte Smlouvu a jste povinni zaplatit cenu za obsah.
3. V okamžiku zpřístupnění Digitálního obsahu nemáte právo odstoupit od Smlouvy.
4. Jakožto Spotřebitel můžete účast na Webináři zrušit nejpozději do 14 dnů po jeho zakoupení.
5. Ochrana Vašich osobních údajů je pro mě velmi důležitá. Informace o tom,j aké osobní údaje zpracovávám, proč a jak, najdete v Ochraně osobních údajů.
I. OBJEDNÁVKA - školení, workshopů a konzultací
Školení a konzultace si můžete objednat na mém webu www.in-gen.cz
nebo přes e-mail: misa@in-gen.cz
Popis a cenu najdete na webu nebo vám ráda zašlu nabídku spolupráce.
a) Google kalendář
Při výběru konzultace na mém Google kalendáři si nejdříve vyberete termín, vidíte cenu a obsah dané služby. Po výběru termínu zadejte vaše jméno, e-mail, URL vašeho LinkedIn profilu a své fakturační údaje (IČO, příp. DIČ, adresu). Obratem vám do e-mailu zašlu pozvánku s termínem, uložte si ji do svého kalendáře, a shrnutí objednávky - cenu, informace ke schůzce z mé strany a vyplněné informace, které jste při vyplnění zadal/a. Konzultace probíhají on-line přes GoogleMeet. Daňový doklad vám v obou případech vystavím a zašlu e-mailem. Jsem plátce DPH. Ceny u školení jsou uvedeny bez daně. Splatnost faktury je 7 dní, musí však být uhrazena min. 1 den před konáním konzultace.
b) E-mailem
V případě, že mi zašlete poptávku na školení, workshop nebo konzultaci e-mailem, vás kontaktuji a domluvíme se, jaký produkt pro vás bude nejvhodnější.
Pokud si zvolíte individuální termín, vystavím vám nejprve fakturu a termín konzultace či školení dohodneme po její úhradě.
II. ŠKOLENÍ / WORKSHOP / PROJEKTOVÁ SPOLUPRÁCE
Objednávku zaslanou přes e-mail: misa@in-gen.cz považuji za návrh k uzavření smlouvy. Potvrzení o přijetí vaší objednávky obdržíte e-mailem, čímž dochází k uzavření smlouvy.
V případě zrušení registrace/konzultace/školení mě kontaktujte na výše uvedený e-mail.
Storno poplatky školení / workshop / dlouhodobá spolupráce:
a) Vrácení 100 % ceny za zrušení 4 týdny před školením nebo možnost změny termínu;
b) Vrácení 50 % ceny za zrušení 2 týdny před školením nebo možnost změny termínu;
c) Storno poplatek 100 % ceny školení za zrušení méně než 14 dní před školením.
Cena školení/workskhop nebo dlouhodobou spolupráci bude vrácena snížená o storno poplatek do 14 dnů od potvrzení zrušení a poskytnutí čísla účtu.
Vezměte na vědomí, že mohu změnit termín nebo místo školení.
V takovém případě budete kontaktováni s nabídkou vrácení platby nebo výběru alternativního termínu.
Nepřítomnost Klienta na Webináři nebo workshopu/školení.
Nedostaví-li se Klient na Webinář/školení/workshop v uvedeném termínu, nárok na vrácení zaplacené Ceny mu nevzniká.
Klient bere na vědomí, že nedostavení se na Webinář nezakládá nárok na náhradní termín či bezplatnou účast na jiném Webináři.
Storno poplatky konzultace:
a) Vrácení 100 % ceny za zrušení 2 týdny před konzultací nebo možnost změny termínu;
b) Vrácení 50 % ceny za zrušení 1 den před konzultací nebo možnost změny termínu;
c) Storno poplatek 100 % ceny konzultace za zrušení v den konání či nedostavení se na schůzku.
E-book, audio či video obsah a jiné naše online kurzy
V případě Digitálního obsahu se předmět koupě považuje za převzatý Klientem v okamžiku, kdy je Vám Digitální obsah zpřístupněn (např. doručení e-booku, doručení odkazu
ke shlédnutí záznamu Webináře, pokud byl nahráván atd.)
Cena školení bude vrácena snížená o storno poplatek do 14 dnů od potvrzení zrušení a poskytnutí čísla účtu.
Vezměte na vědomí, že mohu změnit termín nebo místo školení. V takovém případě budete kontaktováni s nabídkou vrácení platby nebo výběru alternativního termínu.
III. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Odstoupit od smlouvy můžete pouze jako spotřebitel, tedy když jednáte mimo svou podnikatelskou činnost.
Právo odstoupit platí obecně do 14 dnů od převzetí služby, ale pokud si objednáte školení, které začíná dříve, souhlasíte s tím, že přijdete o možnost odstoupit.
IV. SPOTŘEBITELSKÁ PRÁVA
Máte právo na mimosoudní řešení sporu, pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo.
Kontaktní údaje pro Českou obchodní inspekci a další informace jsou k dispozici na webu adr.coi.cz.
Návrh na zahájení řešení sporu je možné podat do jednoho roku od uplatnění vašeho práva.
Náklady spojené s objednávkou si hradíte sami, nejsou zpoplatněny nad rámec standardních tarifů.
V. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Při objednání školení zpracovávám data potřebná pro splnění smlouvy, která jsou uchovávána 5 let.
Vaše e-mailová adresa může být použita pro marketingové účely, ale můžete kdykoliv odhlásit odběr.
Vaše osobní údaje nebudou předány třetím stranám mimo nezbytné služby (např. Stripe, GoPay, ApplePay).
Podle GDPR máte právo na přístup k vašim datům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.
Smluvní strany si dále sjednávají, že k řešení případných sporů ze Smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně příslušné soudy ČR,
místně určené podle našeho sídla. Tím nejsou dotčena práva Klientů - Spotřebitelů podle zvláštních právních předpisů. Smluvním jazykem je český jazyk.
VI. ARCHIVOVÁNÍ SMLOUVY
Smlouva ve znění Podmínek je námi archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.
VII. ZMĚNA PODMÍNEK
Tyto Podmínky mohu kdykoliv změnit.
VIII. PLATNOST PODMÍNEK
Tyto Podmínky jsou platné od 1. 1. 2025 a ruší platnost předchozích obchodních podmínek.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Naše právní vztahy se řídí českým právem.
Veškeré obsahy na mých webových stránkách www.in-gen.cz a kurzech jsou chráněny autorským právem a jejich šíření bez souhlasu je zakázáno.
V Praze 1. 1. 2025
Amet minim mollit non deserunt est sit aliqua dolor do amet sint officia consequat duis enim mollit exercitation.

Získejte přehled. Pravidelně pro vás píšu tipy, návody a vychytávky, které se mě osvědčily v praxi.